Dzisiaj jest 17 sierpieñ 2018

 1.    Sindbad, Nord Gdynia, Interbus, Polmar

Co zyskujesz:

-15% zniżki przy przejazdach liniami autokarowymi platformy Sindbad,
- pierwszeństwo przy rezerwacji miejsc na przejazd,
- możliwość wyboru miejsca (zależy od ilości wolnych miejsc w autobusie),
- możliwość zabrania dodatkowego bagażu do 10 kg bez dopłaty,
- otrzymanie bezpłatnego ciepłego napoju podczas podróży (kawa lub herbata),
- 5% zniżki na własne imprezy turystyczne firmy Sindbad zakupione w n/w biurach,
- 5% zniżki na organizowane wycieczki fakultatywne na imprezach turystycznych PBP Sindbad,
- 5% zniżki na ubezpieczenia od kosztów leczenia i nieszczęśliwych wypadków wykupionych
w biurach Sindbad (wykaz na stronie internetowej przewoźnika)

Jak ją zdobyć:

Warunkiem uzyskania karty jest przesłanie na adres Biura P odróży SINDBAD (Prywatne Biuro Podróży Sindbad - Ryszard Wójcik 45-015 Opole, Rynek 8)
wykorzystanych biletów platformy SINDBAD na kwotę 900 zł (250 Euro) lub wykorzystanych
biletów różnych firm przewozowych na kwotę 1300 zł (350 Euro) lub ksero umów potwierdzających korzystanie z oferty turystycznej PBP SINDBAD na co najmniej 25 dni pobytu
o łącznej wartości 500 Euro (1 dzień imprezy turystycznej odpowiada 20 Euro) wraz
z wypełnionym wnioskiem.

Skąd pobrać formularz:

Formularz można otrzymać u kierowcy lub na stronie internetowej przewoźnika.



2.    Almabus

Jak ją zdobyć:

O formularz należy pytać u przedstawicieli Almabus. Agent przyjmujący zgłoszenie Klienta do udziału w programie KSK winien zatrzymać bilety na podstawie których klient nabiera praw do zniżki przesłać je wraz z kopią wniosku o wystawienie karty do biura Almabus II Sp. z o.o. mieszczącego się we Wrocławiu przy ul. Malarskiej 25.

Kto może ją otrzymać:

Do otrzymania KSK uprawniona jest każda osoba po ukończeniu 16 roku życia, która przedstawi 3 bilety nakładu Almabus II Sp. z o.o. lub partnerów zagranicznych na linie znajdujące się w ofercie przewozowej firmy Almabus II Sp. z o.o.
Wszystkie bilety muszą być wystawione na tę samą osobę.

Co zyskujesz:

KARTA daje jej właścicielowi prawo do zniżki przy zakupie biletu Almabus II Sp. z o.o. na przejazdy międzynarodowe w ramach wybranych połączeń z oferty Almabus II Sp. z o.o. lub partnerów zagranicznych na linie znajdujące się w ofercie przewozowej firmy Almabus II Sp. z o.o.. Zniżka liczona jest od pełnej ceny biletu obowiązującej w ofercie Almabus II i jest to wydzielona taryfa w obowiązującym cenniku.
 


3.    Autokar Polska

KSK Autokar Polska:

Po dokonaniu zakupu 5 biletów Klient, jeżeli wyrazi zgodę, otrzymuje "Kartę stałego klienta", wystawioną na nazwisko i imię klienta, upoważniającą do korzystania ze stałej zniżki Stały klient na wszystkie kolejne bilety Autokar Polska w wysokości zależnej od linii z której klient korzysta(5-15 %)i czy Karta na danej linii obowiązuje .

 

4.    Bartuś, Sołtysik Reisen

Jak ją zdobyć:

Należy pobrać formularz ze strony internetowej przewoźnika, wypełnić i wysłać na adres: firmy Sołtysik Reisen (ul. Magnolii 16, 44-152 Gliwice) lub Bartuś Sp. z o.o. (ul. Graniczna 100, 44-153 Smolnica) razem z jednym biletem wystawionym na firmę Sołtysik Reisen albo Bartuś Sp. z o.o. lub wykorzystanymi biletami różnych przewoźników na kwotę 1200 zł (300 Euro).

Co zyskujesz:
• 15% zniżki przy przejazdach do Niemiec firmą Sołtysik Reisen lub Bartuś Sp. z o.o.,
• 10 % zniżki przy przejazdach do Włoch firmą Sołtysik Reisen,
• 10 % zniżki na wczasy do Włoch wykupione w oddziałach firmy Sołtysik Reisen lub
Bartuś Sp. z o.o.,

 

5.    Warmia

Kto może ją otrzymać:

Do otrzymania KARTY uprawniona jest każda osoba, która przedstawi Agentowi PO PKS S.A. "WARMIA" trzy odcinki kontrolne zakupionych biletów z ostatnich 12 m-cy, wystawionych na tę samą osobę


Co zyskujesz:

KARTA daje jej właścicielowi prawo do 15% zniżki przy zakupie biletu PO PKS S.A "WARMIA" na przejazdy międzynarodowe rozpoczynające się w Polsce w ramach wybranych połączeń obsługiwanych przez naszą firmę. Zniżka liczona jest od ceny biletu obowiązującej w ofercie.
Posiadacz Karty Stałego Klienta PO PKS S.A "WARMIA", który dodatkowo posiada cztery kupony podróżne, dokumentujące podróż ze zniżką dla Stałych Klientów, wystawione na swoje nazwisko nabywa prawo do jednorazowego zakupu biletu ze zniżką wg regulaminu promocji – Więcej oznacza mniej. (regulamin promocji na stronie www.popkswarmia.com.pl).

 

6.    Superpol Katowice

Karta stałego klienta i złota karta stałego klienta:

Karta stałego klienta (uprawnia do 10% zniżki) - przysługuje po oddaniu 4 dwustronnych lub 7 jednostronnych oryginalnych odcinków "D" z biletów.
Aby nabyć kartę stałego klienta należy odcinki z biletów wraz z adresem zwrotnym przesłać na adres siedziby firmy (40-061 Katowice, Plac Oddziałów Młodzieży Powstańczej 5/3) lub oddać obsłudze autokaru.

Złota karta stałego klienta (uprawnia do 15% zniżki) - przysługuje po zwróceniu karty 10% oraz 6 dwustronnych lub 11 jednostronnych oryginalnych odcinków "D" z biletów.
Aby nabyć kartę stałego klienta należy odcinki z biletów wraz z adresem zwrotnym przesłać na adres siedziby firmy lub oddać obsłudze autokaru.

Jak się o nią postarać?

Należy pobrać i wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej.
 


7.    Sandra

Jak ją zdobyć:

Warunkiem uzyskania karty stałego klienta jest przesłanie na adres Biura Podróży Sandra s.c
pięciu wykorzystanych biletów B.P.Sandra albo wykorzystanych biletów różnych firm przewozowych na kwotę 1300zł lub 350 Euro z wypełnionym wnioskiem karty stałego klienta.

Co zyskujesz:

•    Posiadacz karty stałego klienta jest upoważniony do zakupu następnych biletów ze zniżką 15% od ceny biletu normalnego
•    Posiadacz 5-ęciu wykorzystanych biletów ze zniżką 15% jest uprawniony do zakupu 6-tego biletu ze zniżką 50%

 

8.    Biuro podróży Agat

Aby otrzymać 15% zniżki na przejazdy z biura podróży Agat należy wysłać na adres firmy ("AGAT" B.U.H. 23-200 Kraśnik ul. Lubelska 31) 3 wykorzystane bilety (bilety dwustronne liczą się podwójnie) wraz z wypełnionym formularzem dostępnym na stronie internetowej firmy.
 


9.    Intercars

Jak ją zdobyć:

Warunkiem uzyskania Karty Stałego Klienta „Bus Partner” jest zakup 3 biletów firmy Intercars International France Sp. z o.o. na to samo imię i nazwisko, potwierdzony dowodami zakupu.

Co zyskujesz:

Klient otrzymuje uprawnienia do korzystania ze stałej 15 % zniżki na zakup biletów z oferty Intercars. Klient otrzymuje również prawo do 15 % zniżki przy zakupie biletów dla dzieci w wieku od 12 do 18 lat pod warunkiem że będą wystawione na to samo nazwisko lub posiadacz karty posiada dokument potwierdzający pokrewieństwo.

Jak się o nią postarać:

W celu otrzymania karty należy wypełnić formularz zgłoszeniowy z dołączonymi kuponami
„pasażer” lub dotychczasową kartą stałego klienta i przesłać do firmy Intercars
International France , Kraków ul. J.Conrada 65.
 


10.    Bermuda

10% Zniżki przysługuje pasażerom, którzy przy zakupie biletu przedstawią wykorzystany bilet bermudy z poprzedniego przejazdu z bermudą.

 

11.    Polonia

Karta uprawnia do zniżek  przy zakupie każdego kolejnego biletu, przy przejazdach naszymi liniami. Zniżka dotyczy wszystkich pasażerów bez względu na wiek. Aktualnie, już przy zakupie czwartego biletu, oddając trzy wykorzystane nasze bilety i wypełniając formularz zgłoszeniowy Klient otrzymuje zniżkę z tytułu Stałego Klienta.
Zniżka specjalna z tytułu posiadania Karty Stałego Klienta Polonii Transport wynosi 15%.
 


12.    EST Gdańsk

Warunkiem przyznania karty jest przesłanie do Biura EST Sp. z o.o. w Gdańsku (ul. Podwale Grodzkie 1 box 354 80-895 Gdańsk ) wykorzystanych 5 biletów autokarowych EST na to samo imię i nazwisko Pasażera wraz z wypełnionym wnioskiem
(druk do pobrania na stronie www.estgdansk.pl)
Karta upoważnia do zakupu biletów na przejazdy liniami EST z 10% zniżką.

Adres:

ul. Podwale Grodzkie 1
box 354
80-895 Gdańsk